Fredag fredag...

Äntligen är tentaeländet över. Hur det gick törs jag inte spekulera i. Den var relativt lättskriven, inga jobbiga långskrivarfrågor, men var ju en del jag inte kunde....skönt att den är över och att ha en fri helg!!

Nu ska jag snart ner i förrådet och rensa lite. Behöver bestämma vad som ska vara kvar och vad som kan säljas eller slängas. Både pengar och plats är välbehövligt nu när Paul och hans saker ska flytta in "på riktigt"!! *hihi* Känns spännande!!

Sigges husdjur verkar ha kolat nu. Han är inte alls lika nysig idag som igår, skönt för honom!! Igår hade han nästan panik ett tag när han bara nös och nös och nös och nös....lilla krake!!! På onsdag är det dax för nästa tablett så att alla eventuella larver eller vad det heter oxå dör av. Skönt att bli av med eländet!!

Ja just ja, Sigge kommer få en beanbag trots allt!!! Snälla Marina hade två som hon inte behövde längre så de skulle vi få! Inte klokt så snällt!! :) Eventuellt ska jag sy överdrag i ett fint tyg jag köpte på rea på Åhléns så att Sigges myshörna matchar resten av vardagsrummet!


Nä, ner till källaren! Finns massa grejer på balkongen som behöver få plats i källaren PLUS Pauls prylar! *kavlar upp ärmarna*

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback